مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

بنتلی مولینر برقی تحویل تا سال ۲۰۲۵

بنتلی مولینر برقی، تحویل تا سال 2025 بنتلی مولینر که قرار است با یک موتور دوازده سیلندر وارد بازار شود به شکل تمام برقی تحویل داده خواهد شد و که قرار است تنها 18 دستگاه از این مدل

بنتلی مولینر برقی تحویل تا سال ۲۰۲۵

بنتلی مولینر که قرار است با یک موتور دوازده سیلندر وارد بازار شود به شکل تمام برقی تحویل داده خواهد شد و که قرار است تنها ۱۸ دستگاه از این مدل تولید شود که همگی با موتور W12 ارائه می شوند. این خودروی مفهومی که شباهت زیادی به Batur دارد و در قسمت جلو پنجره، سپرها، لوله اگزوز و مشبک های رادیاتور طراحی بسیار جذابی به چشم میخورد. طراحی منحصر به فرد بنتلی نسبت به مدل های دیگر از حساسیت بالاتری برخوردار است و سعی شده تمامی جزئیات در این مدل رعایت شود.

با نگاهی به قسمت عقب خودرو متوجه خواهید شد که حالت کوپه این مدل کمی اسپرت تر و برای بالا بردن طول خودرو جذاب تر طراحی شده است. در قسمت زیرین بدنه بنتلی مولینر Batur سیستم تعلیق قرار داده است که همان مدلی است که در Continental GT Speed ​​بنتلی وجود دارد. فنرهای هوا دارای سه محفظه و دمپرهای تطبیقی نیز بسیار مهندسی شده انتخاب شده اند.

بدنه این مدل دارای فیبرکربن که بسیار به مقاومت خودرو کمک کرده است. کابین داخلی نیز با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین چرم انتخاب شده است که از متریال درجه یک مصنوعی است و از چرم طبیعی استفاده نشده است.

کابین داخلی را با استفاده از تزئینات کروم طراحی کرده اند و بیشتر اجزای آن به شکل سه بعدی پرینت گرفته شده است که هدف این بوده بتواند شخصی سازی را به طور کامل به تصویر بکشد.

جزئیات زیادی در مورد مشخصات فنی بنتلی مولینر که قرار است تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود، ارائه نشده است. اما همانطور که اشاره شد این مدل به شکل شخصی سازی شده طراحی شده است و تعداد محدودی از این دستگاه تولید خواهد شد. از طریق همین صفحه می توانید با ورود به جدیدترین خودروها مدل های جذاب دیگری از کمپانی خودروسازی بنتلی را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر  بازگشت قدرتمندانه تویوتا کروان بعد از مدت ها به بازار خودرو

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تصاویری جدید از رنو مگان الکتریکی E

mortazavi

حاشیه های خودروسازان خارجی | انصراف لینکلن از تولید خودروهای الکتریکی

mortazavi

خودروهای ۲۰۲۲ | آئودی آر اس ۳ مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.