مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

بروزترین خبر خودرو | تغییر چهره تسلا مدل ۳ به زودی….

بروزترین خبر خودرو | تغییر چهره تسلا مدل 3 به زودی....در گزارش جدید از خبر خودرو امروز گزارش ها نشان می دهند که تسلا مدل 3 قرار است به زودی با چهره جدید

بروزترین خبر خودرو | تغییر چهره تسلا مدل ۳ به زودی….

در گزارش جدید از خبر خودرو امروز گزارش ها نشان می دهند که تسلا مدل ۳ قرار است به زودی با چهره جدید وارد بازار شود و این خودروی الکتریکی مقرون به صرفه پرطرفدار قرار است در یک فیس لیف جدید خود وارد دنیای خودرو خواهد شد.

اینطور به نظر می رسد که این مدل قرار است هم از نظر ظاهری و هم از نظر کابین داخلی تغییراتی را خواهد داشت و البته ساده سازی فضای کابین داخلی بیشتر به این منظور است که فضای بیشتری در اختیار باشد.

همزمان با اینکه تسلا مدل ۳ به سالگرد ششمین حضور خود در بازار خودرو نزدیک می شود، این مدل را در یک فیس لیف جدید خواهیم دید و این اصلاحات بیشتر با هدف کاهش هزینه های تولید و همچنین جذب خریداران از طریق تغییرات ظاهری در خودرو است که این حرکت از سوی شرکت تسلا در این مدت زمان کوتاه کمی بعید به نظر می رسید، چرا که بیشتر خودروسازان دنیا برای تغییرات ظاهری خودروهای خود چندین ساله را صبر میکنند و سعی می کنند به روزرسانی های کوچکی را انجام دهند که تسلا اینبار هم متفاوت عمل کرد.

ایلان ماسک، تولید کننده خودروهای برقی شرکت تسلا قصد دارد این بار بر روی به روزرسانی های خارج از هوا (OTA) تکیه کند و قطعات فنی و میکانیکی زیادی را نیز تغییر دهد چرا که مدل تسلا ۳ نزدیک به ۶ سال است که به فیس لیف شدن حتی نزدیک هم نشده است و این اتفاق قرار است در سه ماه سوم سال آینده به تولید برسد.

مطالعه بیشتر  ارتقا برنامه IIHS برای افزایش محدودیت های سرعت و تست تصادف خودروها

تسلا ۳ بازسازی‌شده بخشی از تلاش این شرکت برای ساده‌سازی طراحی و کاهش هزینه‌های تولید است. بر اساس گزارش رویترز، یکی از تمرکزهای طراحی جدید مدل ۳ کاهش پیچیدگی در فضای داخلی و در عین حال حفظ ویژگی هایی است که مشتریان تسلا به آن اهمیت می دهند، مانند نمایشگر مرکزی که براساس نظرسنجی افراد زیادی درخواست تغییر آن را دارد. آخرین به‌روزرسانی بزرگ خودرو از تسلا، تعویض فرمان مدل S با تنظیمات yoke و تغییر جهت صفحه نمایش افقی بود، چیزی که مدل ۳ در حال حاضر این موارد را دارد.

به نظر می رسد دلیل اصلی دیگر برای به روز رسانی افزایش فشار رقابت، به ویژه رقابت در بازار چین است. مدل ۳ همچنان ارزان‌ترین پیشنهاد تسلا است، اگرچه قیمت اولیه ۴۸۴۴۰ دلاری آن به طور پیوسته با افزایش قیمت روبه رو است اما خودروسازان معتبرتر شروع به کاهش وزن خود در تولید خودروهای برقی کرده‌اند. به گزارش رویترز، مدل ۳ فیس لیفت شده در کارخانه های تسلا در شانگهای چین و فرمونت کالیفرنیا تولید خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ممنوعیت استفاده از خودروهای گازسوز در آمریکا در آینده!

mortazavi

کمک به کاهش آلودگی هوا با فناوری جدید آئودی

mortazavi

نسخه آفرود لامبورگینی هوراکان استراتو

mortazavi

نظر دهید.