مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

شاسی بلند الکتریکی جدید از برابوس با قدرت ۴۲۲ اسب بخار!

شاسی بلند الکتریکی جدید از برابوس با قدرت 422 اسب بخار جدیدترین مدل SUV از برابوس که عضوی از خانواده شاسی بلندها به شمار می رود و به شکل تمام الکتریکی

شاسی بلند الکتریکی جدید از برابوس با قدرت ۴۲۲ اسب بخار

جدیدترین مدل SUV از برابوس که عضوی از خانواده شاسی بلندها به شمار می رود و به شکل تمام الکتریکی عرضه می شود که قدرت نهایی در این مدل ۴۲۲ اسب بخر و ظاهر اسپرتی که برای این مدل طراحی شده است، آن را به یک مدل پرطرفدار تبدیل کرده است.

مدل Smart از برابوس که متعلق به دایملر و جیلی است و قرار است به زودی روانه بازار شود که در نسخه تمام الکتریکی قرار است عرضه شود. این اولین باری نیست که برابوس روی یک خودروی تمام الکتریکی با مرسدس EQS جدید کار می کند که عملکرد و تغییرات زیبایی را از تیونر دریافت می کند. این تیونر همچنین سال گذشته Brabus 92R را معرفی کرد، یک نسخه اسپرت تر از Smart EQ fortwo تمام الکتریکی! اکنون برابوس تمرکز بیشتری بر روی شاسی بلند جدید خود گذاشته است و عملکرد آن را بسیار بهبود بخشیده است که توقع مشتریان را نیز بالا می برد.

شاسی بلند الکتریکی جدید از برابوس با قدرت 422 اسب بخار جدیدترین مدل SUV از برابوس که عضوی از خانواده شاسی بلندها به شمار می رود و به شکل تمام الکتریکی
برابوس با قدرت ۴۲۲ اسب بخار

این SUV جدید براساس پلتفرم Geely SEA ساخته شده که دارای دو موتور است و در هر محور قرار داده شده که بتواند چهار چرخ متحرک و در مجموع قدرت ۴۲۲ اسب بخار را فراهم کند و گشتاور ۵۴۳ نیوتن متر را برای شتاب ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت که در مدت زمان ۳٫۹ ثانیه ارائه می شود.

جدیدترین خبرهای خودروهای خارجی را بخوانیم: خودروی آئودی و حضورش در فرمول یک آینده!

چرم و میکرو فیبر زیادی در داخل وجود دارد تا حس ماشین های مسابقه‌ای را ایجاد کند، به‌علاوه اینکه برخی نقاط از کابین داخلی و صندلی ها را با دوخت قرمز طراحی کرده اند . فرمان این مدل دارای طراحی بسیار شیکی است که مانند ماشین های مسابقه ای سعی شده با ابهت خاصی طراح شود و داشبورد دیجیتال ۱۰ اینچی مدل معمولی و سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۲٫۸ اینچی نیز یکی از مواردی است که در این مدل اعمال شده است. گزینه های مختلف رانندگی در حالت های Eco، Comfort، Sport و Brabus وجود دارد.

مطالعه بیشتر  حضور خودروی لاماری ایما در بورس کالا - آذرماه 1401

همانطور که گفته شد در این مدل یک باتری ۶۶ کیلووات ساعتی قرار داده شده تا بتواند برد مسافتی که ادعا شده ۵۰۰ کیلومتر است را به شکل کامل انجام دهد و شتاب و سرعت را در بهترین حالت نشان دهد. هنوز خبری در مورد قیمت بریتانیا وجود ندارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای لوکس مشمول مالیات می‌شوند.

سجاد ناجی

اخبار خودروهای خارجی | به زودی کیا سول الکتریکی نسخه بوردمستر…

mortazavi

معرفی لندرور دیفندر Land Rover Defender V8

mortazavi

نظر دهید.