مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

ایران خودرو بخشنامه پیکاپ فوتون را اعلام کرد! دی ماه ۱۴۰۱

ایران خودرو بخشنامه پیکاپ فوتون را اعلام کرد! دی ماه 1401 قیمت پیکاپ فوتون دیزل توسط گروه خودروسازی ایران خودرو مشخص شد که در ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت. برای اطلاع از شرایط فروش وانت فوتون دیزلی 1401 و قیمت پیکاپ ایران خودرو دیزل می توانید به جدول درج شده مراجعه کنید. ایران خودرو در صبح روز دوشنبه 12 دی ماه 1401 از طرح فروش پیکاپ وانت فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین با قیمت نهایی گزارش داد. 

ایران خودرو بخشنامه پیکاپ فوتون را اعلام کرد! دی ماه ۱۴۰۱

قیمت پیکاپ فوتون دیزل توسط گروه خودروسازی ایران خودرو مشخص شد که در ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت. برای اطلاع از شرایط فروش وانت فوتون دیزلی ۱۴۰۱ و قیمت پیکاپ ایران خودرو دیزل می توانید به جدول درج شده مراجعه کنید. ایران خودرو در صبح روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ از طرح فروش پیکاپ وانت فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین با قیمت نهایی گزارش داد.

ایران خودرو دیزل از شروع برنامه های فروش ویژه فوتون نیوفیس دیزل دوکابین خود با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۱ دی ماه خبر داد.
در این طرح فروش ویژه فقط در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل ساخته شده و ادامه خواهد داشت، علاوه بر روش نقدی اعلام شده، روش پرداخت برای کمک به پرداخت مشتریان ۱۲ و ۱۸ ماهه نیز پیش بینی شده است. فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایرانی با موتور پرطرفدار ۲٫۸ لیتری توربو کامینز است که می تواند ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به قوی ترین پیکاپ دو کابین ایرانی در بازار تبدیل کند.

خبرهای جدید و داغ از خودروهای ایرانی: پژو ۲۰۷ ایران خودرو در بورس کالا با شرایط جدید و قیمت مشخص شده اعلام می شود، این شرایط در تازه ترین گزارشات خودرویی از سوی این خودروساز ایرانی است که در تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ منتشر کرده است، برای مشاهده جزئیات و اطلاع از شرایط فروش این خودروی پرطرفدار می توانید به لینک قرار داده شده مراجعه کنید! لازم است ذکر شود که تعداد میزان درخواستی برای این مدل نزدیک به ۸۱۱۶ عدد بوده که از این میزان نزدیک به ۴۰۰۰ عدد آن در صورت معامله آماده تحویل به مشتری است. 

مطالعه بیشتر  پلیس دوبی با تویوتا لندکروز 2022

تونلند فوتون، مجهز به ویژگی های ایمنی و راحتی پیشرفته، علاقه مندان به سفرهای ماجراجویانه، طبیعت و کمپینگ خارج از جاده و همچنین قابلیت های چهارچرخ محرک و مصرف سوخت کمتر از رقبای خود را مجذوب خود می کند. در داخل کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول می باشد.

ایران خودرو بخشنامه پیکاپ فوتون را اعلام کرد! دی ماه 1401  قیمت پیکاپ فوتون دیزل توسط گروه خودروسازی ایران خودرو مشخص شد که در ادامه به ذکر آن خواهیم پرداخت. برای اطلاع از شرایط فروش وانت فوتون دیزلی 1401 و قیمت پیکاپ ایران خودرو دیزل می توانید به جدول درج شده مراجعه کنید. ایران خودرو در صبح روز دوشنبه 12 دی ماه 1401 از طرح فروش پیکاپ وانت فوتون نیوفیس دیزلی دو کابین با قیمت نهایی گزارش داد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای استون مارتین ۲۰۲۱ | استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱

mortazavi

اولین تصاویر از رنو مگان الکتریکی

mortazavi

علت توقف تولید شورولت کوروت مدل ۲۰۲۱

mortazavi

نظر دهید.