مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

با حقوق ۲ ماه خود خودرو بخرید !!

با حقوق 2 ماه خود خودرو بخرید !!

با حقوق ۲ ماه خود خودرو بخرید !! | حمایت خودروسازان از مردم | کیفیت قابل قبول خودرو ارزان

شورولت اسپارک مدل ۲۰۲۱ اکنون به‌عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین وسیله نقلیه در ایالات‌متحده به‌شمار می‌آید.این هاچبک کوچک تنها وسیله نقلیه کاملا جدیدی است که می‌توانید با قیمت کمتر از ۱۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۱ خریداری کنید.

با شروع قیمت از ۱۴ هزار و ۳۹۵ دلار (با هزینه مقصد)، شورولت اسپارک ارزانترین خودرو در بازار آمریکا محسوب میشود. در این کلاس سایر گزینه‌های موجود در بازار با شروع قیمتی بالاتر به فروش می‌رسند.

این موارد شامل نیسان ورسا مدل ۲۰۲۱ (۱۵ هزار و ۸۵۵ دلار)، هیوندای اکسنت مدل ۲۰۲۱ (۱۶ هزار و ۳۹۰ دلار) و کیا ریو مدل ۲۰۲۰ (۱۶ هزار و ۸۱۵ دلار) است.

حقوق ماهیانه کار در آمریکا بسیار بالاتر از سطح جهانی است. بر اساس گزارشات در سال ۲۰۲۰، میانگین درآمد ماهانه کار در آمریکا حدود ۷۹۰۰$ (دلار آمریکا) می باشد و از این لحاظ آمریکا جزو پر درآمدترین کشورهای جهان قرار می گیرد.

به لحاظ حقوق ماهیانه کار در سطح بین المللی، آمریکا در رتبه چهارم دنیا قراردارد. بر طبق گزارش اداره آمار کار (BLS)، حقوق سالانه کار در آمریکا حدود ۹۴۷۰۰$ (دلار آمریکا) می باشد. بر این اساس میانگین حقوق ماهیانه کار در آمریکا حدود ۷۹۰۰$ (دلار آمریکا) می باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  کاهش قیمت لاستیک سواری در بازار روز!

مطالب مرتبط

کاهش تولید تویوتا به علت بارندگی شدید!

mortazavi

ارتقا برنامه IIHS برای افزایش محدودیت های سرعت و تست تصادف خودروها

mortazavi

علت شک و تردید خریداران برای خرید خودروهای برقی

mortazavi

نظر دهید.