مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

الکتریکی شدن خودروهای جگوار تا سال ۲۰۲۵

الکتریکی شدن خودروهای جگوار | مدل خودروهای جگوار | مدیر شرکت خودروسازی جگوار | محصولات الکتریکی کمپانی جگوار 

خودروهای جگوار تا سال ۲۰۲۵ الکتریکی می شوند

 کمپانی جگوار تا سال ۲۰۲۵ به طور کامل الکتریکی می شوند و مدیر جدید جگوار- لندروور تیری بلور طی خبری اعلام کرد که استراتژی این شرکت به طور کلی تغییر خواهد کرد و برای محصولات الکتریکی خود یک پلتفرم جدید طراحی کرده است.

در حال حاضر تنها یک مدل الکتریکی از جگوار دارد که با نام آی پیس I-Pace است و در چارچوب این استراتژی این کارخانه تولید شاسی بلندهای خود را متوقف خواهد کرد و پروژه مدل الکتریکی لوکسی هم قرار بود در سال آینده به بازار عرضه شود متوقف شده است.

تیری بولور مدیر جدید جگوار گفته است که هدف اصلی این استراتژی فراهم کردن فضایی است که دو برند جگوار و لندروور بتوانند از همدیگر به صورت مستقل فعالیت می کنند به این ترتیب، ساخت ماشین های شاسی بلند به لندروور واگذار شده است و جگوار با کاهش تعداد مدل های سدان و حذف کردن شاسی بلند های خود قرار است مدل های تازه تری به بازار ارائه کنند.

الکتریکی شدن خودروهای جگوار | مدل خودروهای جگوار | مدیر شرکت خودروسازی جگوار | محصولات الکتریکی کمپانی جگوار 

این مدیر فرانسوی که قبلا در کمپانی رنو فعالیت داشته است و جزئیات درباره این مدل ها ارائه نداده است که البته طرح آنها نهایی شده و به گفته وی، شرکت هر سال نزدیک به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار برای ساخت فناوری های خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می کند.

در ۵ سال آینده لندروور قرار است ۶ مدل موتور الکتریکی را روانه بازار کند و اولین مدل الکتریکی این کارخانه در سال های ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد داشت.

مطالعه بیشتر  ستاره فرمول یک جانی دوباره گرفت

تصمیم به اینکه خودروهای الکتریکی به روی کار بیایند حرکت بسیار مهمی برای خودروسازان انگلیسی می باشد اما این شرکت با روند در حال حاضر راه حل دیگری به جز تغییرندارد و برخی از این تحلیلگران گفته اند که جدا شدن جگوار از لندروور باعث می شود که فروش این کارخانه در آینده ساده تر شود.

اخبار خارجی خودرو در سایت خبر خودرویی ۲۲ شرقی، تازه ترین اتفاقات دنیای خودرو را منتشر می کند که با دنبال کردن اخبار از تازه ترین آمار و تولیدات خودرویی آگاه شوید ضمن اینکه می توانید آخرین قیمت روز خودرو در ایران را در این سایت پیگیری کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

معرفی دو کانسپت جدید مرسدس” NX PHEV Offroad و ROV !

mortazavi

معرفی کیا سورنتو هیبریدی ۲۰۲۳ همراه با افزایش قیمت بالا

mortazavi

فراخوان فولکس واگن

سردبیر

نظر دهید.