مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

افت ۳۰ درصدی فروش شرکت رنو و ارتباط آن با از خروج روسیه

افت 30 درصدی فروش شرکت رنو و ارتباط آن با از خروج روسیه خبر خودرو خارجی | در ادامه خبر همراه ما باشید تا جزئیاتی در مورد این افت فروش مرتبط با خودروسازی رنو

افت ۳۰ درصدی فروش شرکت رنو و ارتباط آن با از خروج روسیه

افت ۳۰ در صدی فروش شرکت رنو در واقع ارتباط مستقیمی با اتفاقات اخیر کشور روسیه دارد. رنو قدیمی در روسیه همیشه از محبوبیت خوبی برخوردار بوده است و امروزه نیز انواع رنو با قابلیت های متفاوت در میان مردم روسیه جا باز کرده اند. این مسئله با توجه به قیمت محصولات رنو که خیلی مناسب است جای تعجب ندارد. در ادامه خبر خودروهای خارجی همراه ما باشید تا جزئیاتی در مورد این افت فروش مرتبط با خودروسازی رنو مباحثی را مورد بررسی قرار دهیم.

همه ما می دانیم که جنگ در دنیا جدا از مشکلات اخلاقی و سیاسی که در پی خواهد داشت می تواند پس لرزه های مهم اقتصادی نیز داشته باشد که این مسئله در درجه اول به ضرر مردم تمام خواهد شد. طبق آخرین تحولات در دنیای خودرو شرکت رنو اعلام کرد که در نیمه اول سال ۲۰۲۲ بعد از اینکه دیگر خودرویی به روسیه ارائه نداد ۳۰ درصد کاهش فروش داشته که با توجه به وضعیت اقتصادی جهان خبر خوبی برای علاقه مندان خودرو رنو نیست. البته این موضوع به معنای از دست دادن یک سوم فروش شرکت رنو است که این کمپانی را وادار می کند با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند و حتی ممکن در مواقعی ما با افزایش قیمت محصولات رنو در دنیا رو به رو شویم. البته این مسئله بستگی به سیاست گذاری شرکت رنو دارد.

شرکت رنو از اولین کمپانی های خودروسازی است که از جنگ بین روسیه و اکراین ضربه سختی خورد و این مسئله را به طور عمومی در جهان اعلام کرد که تاثیر آشکاری روی بازار خودرو داشته است. حتی با توجه به این موضوع که رنو و مدل های متنوع آن از خودروهای محبوب مردم روسیه بوده است ولی جنگ باعث عدم دسترسی مردم به این خودرو شد. شرکت رنو ربه طور دقیق این خبر را منتشر کرد که  خبر فروش آن ۲۹.۷ درصدی در مقایسه با سال گذشته کاهش داشته و اگر این درصد را بخواهیم در تعداد خودرو ببینیم می توان گفت که بیش از یک میلیون دستگاه خودرو رنو کاهش داشته است. این افت قیمت فروش در انواع رنو بوده است.

مطالعه بیشتر  خبر فوری خودروی خارجی | نسل جدید ماشین مینی کانتریمن ورود در سال 2023

حتی اگر بخواهیم به فعالیت های آوتوواز و رنو روسیه بی توجه باشیم می توان گفت تعداد واحدهایی که فروخته شده است در مقایسه با سال قبل ۱۲ درصد کاهش داشته که خبر خوبی برای خودروسازان در سراسر جهان نیست. بهتر است بدانید سهام شرکت خودروسازی رنو در معاملات اولیه ۲.۳ درصد سقوط داشته است.

طبق گزارش جی پی مورگان روسیه برای شرکت رنو قبل از جنگ بین روسیه و اوکراین به عنوان دومین بازار بزرگ محسوب می شده است و ۱۵ درصد از درآمد خود را از این بازار به دست می آورده است. رنو در اوایل سال جاری به دلیل حمله روسیه به اوکراین دیگر فعالیتی در این کشور نکرد و همچنین اعلام کرد که شرکت رنو خود را در روسیه و ۶۷.۷ درصد از سهام آوتوواز را می خواهد به فروش برساند.

گروه فرانسوی رنو اعلام کرد که در نیمه های سال می خواهد دست به تولید تراشه هوشمند خودرو بزند و همه مشتاق هستند تا عکس ماشین رنو را که تراشه دارد را ببینند.

مدیر عامل رنو فابریس کامبولیو اعلام کرد که این شرکت رشدهای قابل توجهی داشته است و می خواهد تولید نیمه هادی‌ها را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ در مقایسه با نیمه اول سال افزایش اساسی بدهد. البته شاید این نوآوری شاید بتواند افت ۳۰ در صدی فروش شرکت رنو را تاجایی که امکان داردپوشش بدهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مزدا RX آماده ورود به بازار خودروهای برقی در آینده

mortazavi

سوبارو e-Boxer

سجاد ناجی

اخبار خارجی خودرو: معرفی نسخه جدید کیا اسپورتیج

mortazavi

نظر دهید.