مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی مطلب ویژه

خودروهای استون مارتین ۲۰۲۱ | استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱

خودروهای استون مارتین ۲۰۲۱ | استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱

Aston Martin V12 Speedster (۲۰۲۱)

استون مارتین V12 اسپیدستر اولین حضور جهانی خود را انجام داد و تنها ۸۸ نمونه از این مدل محدود نسخه خالصانه راهی بازار شد. استون مارتین V12 Speedster که توسط خدمات سفارشی مارک لوکس بریتانیایی Q by Aston Martin ایجاد شده است، واگن نمونه در یک مدل مفهومی F/A 18، که توسط همین صنعتگران نیز سرپرستی شده بود، به نمایش گذاشته شد. دکتر اندی پالمر، رئیس و مدیرعامل گروه استون مارتین لاگوندا گفت: باعث افتخار من است که جدیدترین و هیجان انگیزترین مدل ویژه استون مارتین را امروز معرفی کنم. V12 Speedster نمایشی باورنکردنی از وسعت و قاطعیت از Q by Aston است. تیم مارتین، که خستگی ناپذیر تلاش کرده اند تا این ماشین اسپرت خیره کننده و دو نفره را خلق کنند که بیشترین تقاضا و مشتاق مشتریان را دارد. V12 Speedster که کمی بیش از ۱۲ ماه پیش تصور شده بود، برنامه توسعه فشرده ای را پشت سر گذاشته است و در این مدت کوتاه از طراحی به واقعیت تولید رسیده است. V12 Speedster که مهارت ها و برنامه ریزی دقیق Q by Aston Martin و Aston Martin Design را نشان می دهد، یک ماشین نمایشی زنده است و بر تعهد این شرکت برای ارائه یک ماشین راننده خیره کننده به مشتریان، با استفاده از نبوغ مهندسی و مواد پیشرفته ای که در کل مشهود است، تاکید می کند. V12 Speedster با استفاده از جدیدترین معماری آلومینیومی استون مارتین، از عناصر خطوط مدل DBS Superleggera و Vantage برای ایجاد پلت فرم منحصر به فرد خود استفاده می کند. استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱ با دارا بودن دو قسمت مستقل جلو و سیستم تعلیق چند پیوندی با فنرهای کویل و میرایی تطبیقی ​​که حالت های Sport ،Sport و Track را ارائه می دهد، از رینگ های آلیاژی قفل مرکزی ۲۱ اینچی استاندارد استفاده می کند. ترمزهای سرامیکی کربنی ۴۱۰ میلی متر در محور جلو و ۳۶۰ میلی متر در عقب نیز از تجهیزات استاندارد هستند. همراه باشید با یکی دیگر از خودروسازان خارجی تا ببینیم چه اتفاقاتی در روند تولید این محصول صورت گرفته است. 

مشخصات کامل استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱

بر روی شاسی منحصر به فرد استون مارتین V12 اسپیدستر، بدنه ای سفارشی ساخته شده است که تقریباً کاملاً از فیبر کربن ساخته شده است. مایلز نورنبرگر، مدیر طراحی، استون مارتین لاگوندا، گفت: با V12 Speedster ما یک قدم به عقب برمی گردیم و به دنبال الهام به گذشته خود هستیم. از زمان راه اندازی DB11، همه چیز متمرکز و بسیار رو به جلو بوده است. با این وجود، در اینجا می بینیم سرعت متفاوتی وجود دارد. پیروزی DBR1 در لمان در سال ۱۹۵۹ تا مفهوم جشن صدساله CC100 Speedster در سال ۲۰۱۳ وجود دارد. همچنین در بخش میانی کمی از DB3S 1953 وجود دارد، بنابراین این واقعاً آخرین تجسم ما از مفهوم Speedster است. همچنین با توجه به تاریخ ما، از هواپیماهای جنگنده الهام گرفته است و برای ایجاد یک تجربه فوق العاده احشایی ایجاد شده است، بنابراین چرا V12 است نه V8. با V12 Speedster ما تمام رشته های احساسی را تقویت می کنیم ما می توانیم به حداکثر مطلق برسیم.

آستون مارتین والکری AMR Pro قدرتمند و سریع!

نورنبرگر در ادامه گفت: بدون سقف یا صفحه نمایش، یک موتور بزرگ، کم ارتفاع، با شانه های پهن و یک ظاهر مبالغه آمیز و احساسی با دو قوز و ستون فقرات که راننده و سرنشین را از هم جدا می کند. نور کم، قسمت پایینی عقب با جلوپنجره بزرگ و منحصر به فرد تضاد دارد. چراغهای جلو و کاپوت در جلو نیز همچنین. کاپوت را که مدتهاست که آپدیت خاصی انجام نداده ایم، اما آنها را به عقب برگردانده ایم. این یک ترفند منظم است که به ما اجازه می دهد فضایی برای V12 بدست آوریم.

مطالعه بیشتر  نسخه جدید کیا "سراتو سیید 2022" (Kia Cerato Ceed)

مشخصات داخلی با استفاده از ترکیبی از مواد سنتی و مدرن مرزهای جدیدی را پیش می برد. فیبر کربن ساختاری، با چرم کابین داخلی، کروم، آلومینیوم و حتی لاستیک چاپ سه بعدی هماهنگ است. از نظر بصری و فیزیکی فضای داخلی جرم را کاهش می دهد، برای یک سبک راحت تر کارآمدتر، اما سبکی که تمام احساسات و مهارت های استون مارتین را در خود حفظ کرده است و به خاطر آن مشهور است. در جلوی سرنشین یک کیف چرمی قابل جابجایی به جای جعبه دستکش وجود دارد، در حالی که فضای اضافی زیر دست اندازهای عقب برای چمدان وجود دارد.

V12 Speedster که در Gaydon HQ استون مارتین رونمایی شد، در یک مشخصات مفهومی نشان داده شده است که از F/A 18 افسانه ای الهام گرفته است و برای سفارش در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یک همکاری جدید هیجان انگیز با بوئینگ و ایجاد شده توسط سرویس سفارشی سازی مارک Q by Aston Martin، این ظاهر چشمگیر از جنگنده افسانه ای برای الهام گرفتن استفاده می کند.

مشخصات فنی استون مارتین V12 اسپیدستر ۲۰۲۱

پیشرانه استون مارتین V12 Speedster موتور ۵٫۲ لیتری Twin Turbo V12 است که حداکثر قدرت آن ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۳ نیوتون متر است. موتور سوپاپ تمام آلیاژی و چهار سوپاپ با وسط جلو نصب شده است و با گیربکس اتوماتیک ZF 8 Speed ​​با دیفرانسیل لغزش محدود در چرخ های عقب جفت می شود. V12 Speedster قادر است تا ۳٫۵ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) را در ۳٫۵ ثانیه شتاب بخشد و حداکثر سرعت آن ۱۸۶ مایل در ساعت (۳۰۰ کیلومتر در ساعت) باشد.

استون مارتین ونتاج ۲۰۲۱

موتور نمادین V12 وعده عملکرد خارق العاده را می دهد، اما تأکید بیشتر بر شخصیت فراوان V12 Speedster و تعهد بی نظیر به یک رانندگی هیجان انگیز است. برای ایجاد این امر، مهندسان استون مارتین یک سیستم اگزوز از جنس استنلس استیل سفارشی ایجاد کرده اند که به صورت مرکزی به سطح دیفیوزر در عقب خودرو منتقل می شود تا صدایی هیجان انگیزتر و جذاب تر از پیشرانه به ارمغان بیاورد. با V12 Speedster، هر عنصر درایو تجربی است، بدیهی است که حذف شیشه جلو به درگیری احشایی می افزاید و تجربه رانندگی را به سطوح جدیدی می رساند.

مطالعه بیشتر  نسل جدید پورشه 911 2023 Porsche 911

مت بکر، مهندس ارشد استون مارتین، می گوید: رانندگی هیجان انگیز V12 Speedster بی نظیر است، عنصر کاملاً باز خودرو یک بعد جدید به تجربه می بخشد. در هر سطحی درگیر می شود، یک تجربه دقیق رانندگی را شامل می شود. با چابکی و قوت همراه با نیروی فراوان از توربو دوقلو ۵٫۲ لیتری V12 استون مارتین. رانندگی خالص تر از این نمی شود.

دکتر اندی پالمر، رئیس و مدیرعامل گروه استون مارتین لاگوندا، گفت: هیچ چیز نشان دهنده تعهد استون مارتین به ارائه مدلهای منحصر به فرد و ویژه به مشتریان خود بیش از V12 Speedster نیست. ۸۸ خودروی دست ساز توسط علاقه مندان به رانندگی و مجموعه داران در سراسر دنیا مورد توجه قرار خواهند گرفت. من نه تنها از آنچه آنها به رانندگان ارائه می دهند، بلکه از آنچه نشان می دهد هیجان زده هستم. V12 Speedster توانایی و جاه طلبی مهندسی باور نکردنی ما را به نمایش می گذارد.

در حال حاضر سفارشات Aston Martin V12 Speedster گرفته می شود و قیمت آن از ۷۶۵،۰۰۰ پوند شروع می شود که شامل مالیات بر ارزش افزوده می شود و تحویل ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ آغاز می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

نکات فنی خودرو | لاستیک فاق کوتاه… خوب یا بد برای خودرو!

mortazavi

خبر داغ خودروها ! این مدل لاکچری ۱۸ میلیارد قیمت گرفت! (۲۹ آذرماه)

mortazavi

محصولات سایپا با قیمت امروز پنجشنبه ۲ آذرماه

mortazavi

نظر دهید.