مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

معرفی استون مارتین DBR22 Speedster با موتور V-12

معرفی استون مارتین DBR22 Speedster با موتور V-12

کمپانی خودروسازی استون مارتین یک DBR22 SpeedStar جدید را با موتور سریع V-12 دو توربوشارژ معرفی می کند که به عنوان یک مدل سریع و قدرتمند به شکل سقف باز ارائه می شود. این مدل برنده Le Mans شده که با استفاده از یک توربو دوقلو ۵٫۲ لیتری V-12 کمک گرفته که در مدت زمان ۳٫۴ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می رسد و نهایت سرعت آن ۱۹۸ مایل در ساعت است.

گفته شده این مدل قرار است در تعداد مشخصی تولید شود و به طور کلی تولید این مدل به مناسبت دهمین سالگرد بخش سفارشی سازی استون مارتین است که یکی از نشانه های DBR برنده شدن در Le Mans است و در این مسابقه تنها این مدل استون مارتین بود که برنده شد.

همانطور که گفته شد این مدل قرار است به مناسبت دهمین سالگرد قسمت سفارشی سازی مدل های استون مارتین باشد و تنها در ۱۰ نسخه تولید خواهد شد.

در جدیدترین گزارشات خبر خودرو ایران و جهان تیتر جدیدی را می توانید دنبال کنید با این عنوان که قرار است در آینده ای نزدیک خودروهای مدل اسپرت هوندا برقی شوند و پایان کار برخی از مدل های این برند در دستور کار قرار گرفته است…

DBR22 دارای همان توربوشارژر دوقلو ۵٫۲ لیتری V-12 است که در چند استون دیگر در چندین سال گذشته یافت شد، البته در نسخه جدید تعداد ۷۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۵ پوند فوت گشتاور را دارا می باشد و شتاب آن به ۶۰ مایل در ساعت در ۳٫۴ ثانیه انجام می شود که بسیار عدد ارزشمندی است.

مطالعه بیشتر  تغییر آرم شرکت رنو

برای بدنه این مدل از فیبرکربن استفاده شده که باعث شده یک بدنه بسیار مقاوم و محکم را ارائه کند، جزئیات بیشتری از این مدل توسط این خودروساز خارجی ارائه نشده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

نشان جدید بی وای دی (کمپانی خودروساز چینی)

mortazavi

به روز رسانی جدید برای تویوتا لندکروز J70

mortazavi

فراخوان تسلا مدل ۳، مدل Y به خاطر نقص در چراغ های عقب!!!

mortazavi

نظر دهید.