مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

از نگاه بنز، تولید ماشین های الکتریکی = بیکار شدن کارگران صنعت خودرو

تولید خودروهای الکتریکی و بیکار شدن کارگرانیکی از چالش هایی است که در آینده به وجود خواهد آمد. ماشین های الکتریکی بنز و خودروهای برقی تولید شده که در حال افزایش هستند باعث می شود در آینده ای نزدیک بسیاری از کارگران صنعت خودروسازی با مشکل مواجه شوند. با سایت اخبار خارجی خودرو ۲۲ شرقی همراه باشید تا جزئیات این خبر را بیشتر بدانید…

برنامه اولا کالینوس، مدیر گروه دایملر برای مبارزه با آلودگی هوا و به دنبال آن بیکار شدن کارگران در آینده…

مدیر گروه دایملر از برنامه مبارزه با الودگی هوا استقبال کرده است و برای اینکه در آینده نیز کارگران صنعت خودروسازی بیکار نشوند به دنبال اجرای قوانینی است که بتواند از این چالش جلوگیری کند.

معرفی خودروی ایتالیایی با نام “Estrema Fulminea”

اتحادیه اروپا در ماه گذشته برنامه خود برای کاهش گازهای گلخانه ای را تغییر داد و با برنامه جدید خود این طور پیش بینی کرده است که میزان گازهای گلخانه ای تا سال ۲۰۳۰ میلادی باید ۵۰ درصد کمتر از ۱۹۹۰ باشد و با این تغییرات نیز خودروسازان به زودی با محدودیت های جدید روبه رو خواهند شد و باید تولید ماشین های برقی خود را افزایش دهند.

به گفته کالینوس شرکت مرسدس بنز زودتر از این برنامه خودروهای برقی خود را افزایش داده است و البته این موضوع روشن است که تولید ماشین های برقی به کارگران کمتری نیز نیاز دارد!

خبر خودروسازان خارجی در ۲۰۲۱معرفی پیکاپ ریویان R1T

بیشترین میزان بیکاری در مورد بخشی است که کارگران در قسمت موتورهای بنزینی و دیزلی مشغول به کار بوده اند و به اعتقاد کالینوس باید در برابر این موضوع مسئولیت اجتماعی داشته و در این رابطه نیز مدیر سوئدی کمپانی بنز با شورای کارگران صحبتی نیز خواهد داشت.

مطالعه بیشتر  خودروی جدید جنرال موتورز با نام Buick Electra | بیوک الکترا 2024
تولید خودروهای الکتریکی و بیکار شدن کارگران | ماشین های الکتریکی بنز | خودروهای برقی | سایت اخبار خودرو داخلی و خارجی | تازه ترین خبر از خودروسازان خارجی
تولید خودروهای الکتریکی و بیکار شدن کارگران

جای امیدواری وجود دارد که خودروسازان در قسمت ساخت باتری بتوانند قسمتی از کارگران را مشغول به کار کنند اما تا سال ۲۰۲۵ وبراساس تحقیقاتی که انجام شده است ممکن است تولید موتورهای بنزینی و دیزلی در آلمان تعطیل شود و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر نیز بیکار شوند.

این چالش ها در آمریکا نیز وجود دارد که نزدیک به ۹۳۰ هزار نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم در خودروسازی مشغول هستند و بیکار خواهند شد که در این بین نیز کارگرانی که در کمپانی های خودروسازی نوپا مشغول به کار هستند و در قسمت تولید ماشین های الکتریکی فعالیت می کنند عضو اتحادیه کارگران نمی باشند و همین باعث می شود که از مزایای کمتری نیز برخوردار شوند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر داغ خودرویی | نقص ایمنی کمک راننده Autopilot در خودروهای تسلا

mortazavi

ستاره فرمول یک جانی دوباره گرفت

سردبیر

مزدا RX آماده ورود به بازار خودروهای برقی در آینده

mortazavi

نظر دهید.