مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

باز هم بحث بر سر نرم افزار خودران خودروهای تسلا!

باز هم بحث بر سر نرم افزار خودران خودروهای تسلا! اخبار ماشین های خارجی و خودروسازان | اخیرا برخی مدعی شده بودند که نرم افزار خودران خودروهای تسلا از امنیت

باز هم بحث بر سر نرم افزار خودران خودروهای تسلا! اخبار ماشین های خارجی و خودروسازان 

اخیرا برخی مدعی شده بودند که نرم افزار خودران خودروهای تسلا از امنیت کافی برخوردار نیست و باید دستور توقف آن اعلام شود که این موضوع به اداره ایمنی گزارش داده شد، اما اکنون صحبت های مجددی شده که آیا آیا سیستم های خودکار و کروز کنترل تطبیقی ​​تسلا به همان اندازه که ادعا می شود ایمن یا توانمند هستند یا خیر!؟

این موضوعات به طور واضح شفاف سازی نمی شود و اخیرا تسلا تست خلبان خودکار خودروهای خود را بر روی مانکنی که به نظر می رسد در اندازه یک کودک است امتحان می کند و قصد دارد با این کار نقص های سیستم را بهتر شناسایی کند که همین اقدام حواشی زیادی را برای او به دنبال داشته است.

انجام چنین کاری سوالات زیادی را برای مخاطبان تسلا به همراه داشته است که این کار به چه منظور است؟! آیا هدف این است که افراد برای تست چنین کاری از کودکان خود استفاده کنند یا…

به هر حال تسلا مدعی شده که این تنها یک مانکن است و شکل واقعی ندارد و راه انداختن چنین حواشی تنها توهین به تسلا است، چرا که ایمنی و قابلیت های Autopilot و FSD را «نادرست» نشان می‌دهد (ویژگی رانندگی خودکار کامل که قرار است در مراحل بالا انجام بگیرد توسط مشتریان واقعی تست خواهد شد) شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد نرم‌افزار Autopilot آنطور که تسلا و مدیرعامل ایلان ماسک ادعا می‌کنند بی‌نقص نیست. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) در حال حاضر در حال بررسی این ویژگی پس از چندین مورد برخورد تسلا با وسایل نقلیه ثابت یا اشیاء کنار جاده، یعنی وسایل نقلیه اضطراری است.

مطالعه بیشتر  پکیج آپدیت شده برای خودروی رالی آئودی RS Q E-Tron

تسلا براساس نامه ای که دریافت کرده گفته است ویدئوهای اصلی که توسط دیگران انتشار داده می شوند، برخی قسمت های مهم آن برش داده شده و تنها هدف این کار توهین به منافع و تجارت تسلا است که خواسته است هر چه سریعتر آن ویدئوها پاک شود. همچنین مدیر ارشد کمپانی تسلا نیز خواسته که انجام تست ها توسط خود اداره ایمنی NHTSA انجام شود.

دن اوداود کیست؟ Dan O’Dowd یک مهندس نرم افزار است که در سال ۱۹۷۶ از مؤسسه فناوری کالیفرنیا با مدرک لیسانس مهندسی فارغ التحصیل شد. او سپس به کار بر روی ابزارهای توسعه جاسازی شده برای ریزپردازنده های اولیه مورد استفاده در بازی های الکترونیکی دستی Mattel در اواخر دهه ۱۹۷۰ پرداخت. O’Dowd همچنین با National Semiconductor (که اکنون متعلق به Texas Instruments است) برای طراحی ریزپردازنده ۳۲ بیتی NS32000 مورد استفاده در رایانه های شخصی دهه ۱۹۸۰ مانند IBM RT PC، BBC Micro و دیگران کار کرد. شرکت او، Green Hills Software، در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد و ادعای شهرتش این بود که “اولین و تنها” شرکت نرم افزاری بود که یک سیستم عامل (OS) را توسعه داد که دارای گواهینامه NSA برای EAL 6+ High Stight است، به این معنی که فوق العاده است.

گرین هیلز همچنین بیان می‌کند که سیستم‌عاملی را برای بوئینگ ۷۸۷، جنگنده‌های چند منظوره لاکهید مارتین F-35، بمب‌افکن بوئینگ B1-B و خودروی کاوشگر خدمه اوریون که توسط لاکهید مارتین تولید شده و توسط ناسا اداره می‌شود (که تصادفاً دارای یک شیشه است) توسعه داده است. کابین خلبان برگرفته از ۷۸۷). گرین هیلز همچنین تامین‌کننده نرم‌افزار سیستم کمک راننده پیشرفته (ADAS) برای کراس اوور BMW iX EV 2022 است.

مطالعه بیشتر  اینترنت ماهواره ای استارلینک ایلان ماسک به کمپینگ ها می رسد!

اما موضوع اصلی اینجاست که ایلان ماسک چگونه می تواند به سوالات چالشی ادوارد در مورد فناوری خود توضیح دهد ضمن به اینکه مدتی است بحث ها وحواشی های زیادی بر روی این فناوری تسلا شروع شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فروش خودروهای جدید روسیه در پاییز آزاد می شود!

mortazavi

اخبار خودروهای جدید | نگاهی دزدکی به خودروهایی که در آینده رونمایی می شوند!

mortazavi

هوآوی خودروی برقی تولید میکند!

mortazavi

نظر دهید.