مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خودرو امروز | بازگشت تویوتا لندکروز به آمریکا

اخبار خودرو امروز | بازگشت تویوتا لندکروز به آمریکا به گفته یکی از مدیران کمپانی خودروسازی تویوتا گفته است که احتمال بازگشت این شاسی بلند لوکس به امریکا

اخبار خودرو امروز | بازگشت تویوتا لندکروز به آمریکا

به گفته یکی از مدیران کمپانی خودروسازی تویوتا گفته است که احتمال بازگشت این شاسی بلند لوکس به امریکا وجود دارد و نشانه های امیدوار کننده ای در این رابطه وجود دارد. خودروی شاسی بلند آفرود تویوتا لندکروزر در سطح جهان، طولانی‌ترین مدل خودروساز از سال ۱۹۵۱ است که به دلایل مختلف از سال قبل دیگر به بازار خودرو ایالات متحده وارد نشده است. اکنون یک لندکروز جهانی جدید، سری J300 وجود دارد که قرار است به بازارهای امریکانیز ورود داشته باشد.

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲

به گفته یکی از این مدیران کمپانی تویوتا که از او پرسیده شد، آیا بازگشت دوباره تویوتا را شاهد خواهیم بود یا خیر!؟ که در جواب این سوال گفته شد: احتمال بسیار زیادی وجود دارد که تویوتا لندکروز دوباره به بازارهای جهانی خودرو وارد شود و امید بسیار زیادی در این باره وجود دارد.

اخبار خودرو امروز | بازگشت تویوتا لندکروز به آمریکا کمپانی تویوتا
اخبار خودرو امروز | بازگشت تویوتا لندکروز به آمریکا کمپانی تویوتا

مدل لندکروز جدید قرار است بر روی یک فریم GA-F بر اساس پلتفرم TNGA ساخته شود که Lexus LX فعلی نیز بر اساس همین پلفترم است. با تمرکز بر بازار ایالات متحده، نسل چهارم جدید SUV LX اخیراً به روز رسانی قابل توجهی دریافت کرده است.

۲۰۲۳ Toyota Prius Prime

موتور ۳٫۴ لیتری توئین توربو V-6 آن ۲۸ اسب بخار قدرت و ۷۸ پوند فوت گشتاور تولید می کرد که اکنون مجموعاً به ۴۰۹ اسب بخار و ۴۷۹ پوند فوت می رسد و به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است. تویوتا می گوید پلت فرم جدید با بهبود توزیع وزن، مرکز ثقل را پایین آورده است. لندکروز جهانی نیز ۴۴۱ پوند از وزن خود کم کرد.

مطالعه بیشتر  نسل جدید مرسدس AMG GT Spied در معرفی مدل های جدید خودرو

اما اینطور به نظر می رسد که با ما باید نگاهی فراتر از لندکروزرهای سری J300 داشته باشیم و حتی ممکن است این مدل نیاز به برقی شدن داشته باشند که چه از نوع هیبریدی و چه از نوع تمام برقی به هر حال نیاز است که تغییر تحولی بزرگی در این زمینه صورت بگیرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اولین خودرویی که فرمان ندارد! محصولی از هونگ چی

mortazavi

طراحی جدید فولکس واگن در دستان امنی است!

mortazavi

فعالیت جدید فورد با فروش ۱۰۰% آنلاین همراه با قیمت های ثابت خودروهای برقی

mortazavi

نظر دهید.