مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو: معرفی پیکاپ ریویان R1T

با یکی دیگر از مطالب معرفی تولیدات خودروسازهای خارجی در سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی همراه باشید تا مدل جدید یک وانت الکتریکی با نام پیکاپ ریویان R1T را بررسی کنیم. البته هنوز جزئیات بسیار دقیقی از این وانت هیبریدی در دسترس نیست شرکت سازنده تنها خبر از تولید این وانت در آینده خبر داده است. 

وانت الکتریکی پیکاپ ریویان R1T

این وانت هیبریدی قرار است در تابستان ۲۰۲۱ وارد بازار شود و البته به گفته شرکت سازنده موضوعی که شاید کمی نگران کننده باشد این است که این خودرو در مقابل دیگر وانت های تولید شده شاید اندازه کوچکتری داشته باشد.

پیکاپ ریویان R1T | وانت الکتریکی پیکاپ ریویان R1T  | معرفی تولیدات خودروسازهای خارجی | معرفی خودروهای جدید 2021 | سایت اخبار خودرو 

این وانت دارای طول به اندازه ۵٫۵ فوت است و یک محصول کاملا ضد آب است که بسیار ویژگی منحصر به فردی خواهد بود. صندوق عقب این مدل به صورت قفل شونده می باشد و اندازه آن در حد جایگیری دو کولر بزرگ ابعاد دارد. همچنین با قرار داشتن یک سکوی جابجایی در کف، یک جای مخفی قفل شونده به صورت مخفی هم وجود دارد. علاوه بر آن یک محفظه دیگر مخفی نیز در زیر کف قرار گرفته است و البته بیشتر برای تایر زاپاس این وانت خودرو می باشد.

عکس های لو رفته از: شورولت سیلورادو ZR2 مدل ۲۰۲۲

وانت الکتریکی ریویان R1T همچنین دارای یک صفحه تحمل بار است و در اصل فاصله بی بستر وانت و درب عقب را پوشش می دهد. این خودرو وانت قرار است در ماه ژوئن به مشتریانی که سفارش داده اند تحویل داده شود.

در سایت اخبار داخلی و خارجی خودرو ۲۲ شرقی می توانید از تازه ترین اقدامات خودروسازان ایرانی و خارجی آگاه شوید ضمن اینکه از طریق همین صفحه نیز می توانید به لینک های مفید و مختلف سایت نیز دسترسی داشته باشید. برای مثال: جدیدترین نمونه خودروهای تولید شده در سال ۲۰۲۱ که باید گفت یک ابرخودروی بسیار جذاب و زیبا می باشد توسط یک شرکت ایتالیایی به نام “Estrema Fulminea” است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خودروی الکتریکی آئودی جایگزین جدید آئودی TT

مطالب مرتبط

خبر خودروهای خارجی | تصاویر لو رفته از نسل جدید رنجروور

mortazavi

معرفی کیا سورنتو هیبریدی ۲۰۲۳ همراه با افزایش قیمت بالا

mortazavi

خبر داغ خودرویی امروز: اولین خودروی مسابقه ای فورد موستانگ

mortazavi

نظر دهید.