مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو: معرفی نسخه جدید کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج جدید در گزارش دیگر از خبرهای خارجی خودرو  قرار است تا ما ژوئن وارد بازار شود و البته قطعیتی نیز در مورد این خودرو وجود ندارد. در ادامه با سایت اخبار خودرو ۲۲ شرقی همراه باشید تا جزئیات بیشتری از این خبر را ذکر کنیم.

رونمایی از کیا اسپورتیج جدید تا ماه ژوئن ۲۰۲۱

خودروی مدل جدید کیا اسپورتیج قرار بوده در ماه آوریل وارد بازارهای آمریکا شود که البته اتفاق نیفتاد اما در حاضر خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه این خودرو در ماههای آینده و به احتمال خیلی زیاد در ماه ژوئن وارد بازار خواهد شد و به زودی رونمایی از این خودرو نیز اتفاق می افتد.

براساس خبرهای منتشر شده از وب سایت های دیگر که البته منبع تمامی آنها نیز کره جنوبی بوده است گفته شده که نسل بعدی این کراس اور تولیدات خود را تا پایان ماه ژوئن به اتمام می رساند و تصاویری که از این مدل نیز رونمایی شده است نشان می دهد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و ضمن اینکه منتظر هستیم تا ببینیم کیا اسپورتیج دارای چه مشخصات فنی می باشد.

همچنین گفته شده است که پیش فروش این مدل نیز تا ماه ژوئن آغاز می شود و احتمال اینکه کیا اسپورتیج جدید نیز ابتدا در بازار کره به فروش برسد بسیار بیشتر است.

بیشتر بدانید: عکس های مخفیانه از شورولت سیلورادو ZR2 مدل ۲۰۲۲

اما براساس اخبار و شایعات نیز نمی توان نظر قطعی داد چرا که تا برداشته شدن پارچه استتاری از روی این مدل خودرو و ذکر جزئیات فنی و ظاهری نمی توان به طور کامل اطمینان پیدا کرد.

مطالعه بیشتر  ممنوعیت استفاده از خودروهای گازسوز در آمریکا در آینده!

اما انتظار می رود که از کمپانی سازنده، این مدل دارای ویژگی های بسیار جذاب و بالاتری نسبت به نسخه های قبلی خود باشد و پیش بینی شده که یک مدل خاص از کیا باشد!

براساس حدس و گمان هایی که در مورد کیا اسپورتیج جدید وجود دارد ممکن است این مدل بعد از رونمایی دارای پیشرانه های مختلفی مانند: پیشرانه بنزینیف دیزلی و الکتریکی باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تویوتا نیز مانند دیگر کمپانی تولید خود را در روسیه متوقف کرد!

mortazavi

چگونه جنگ روسیه با اوکراین بر صنعت خودرو تأثیر می گذارد؟!

mortazavi

خبر خودرو | رشد تولید خودرو به قبل از کرونا برگشت!

mortazavi

نظر دهید.