مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو: معرفی نسخه جدید مزدا۶ مدل ۲۰۲۲

کمپانی مزدا در تازه ترین اقدامات خود از نسل جدید با نام ” مزدا۶ ۲۰۲۲″ رونمایی کرده است و این مدل از یک پلتفرم جدید با طرح موتور و محرک چرخ عقب بهره مند شده است. بر اساس گزارشاتی که منتشر شده است، گویا یک موتور ۶ خطی Skyactiv-X با سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی در قسمت زیرین کاپوت نصب شده است.

وروود مزدا ۶ تا پایان سال ۲۰۲۲

با تصمیمی که بسیاری از خودروسازان گرفته اند ممکن است برنامه های توسعه آنها کمی با تاخیر انجام شود و به همین خاطر احتمال اینکه معرفی و فروش خودرو براساس تاریخ جابجایی داشته باشد.

طبق اعلام کمپانی مزدا مدل جدید آن که بسیار لوکس است و قیمت پایین تری را برای آن در نظر گرفته است. این خودرو قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲ به فروش برود و یک پلتفرم موتور طولی با پیشرانه چرخ عقب شش خطی وارد بازار خواهد شد.

مزدا6 2022 | مدل های جدید مزدا | اخبار خارجی خودرو | سایت اخبار خودرو ایران و جهان | معرفی خودرو 

اما از آنجائیکه موتور این خودرو با فناوری بنزین احتراق فشرده سازی Skyactiv-X همراه بوده است و با یک ترکیب ۴۸ ولتی همراه است که تعداد اسب بخار آن ۳۵۰ عدد است.

کمپانی خودروسازی مزدا براساس گفته ها روابط خود را با تویوتا گسترش دهد و این طور به نظر می رسد که تویوتا قصد دارد از این موتور ۶ سیلندر  Skyactiv-X برای نسل های بعدی لکسوس IS و RC استفاده کند.

 اولین ابرخودروی چینی با نام ” هونگ چی S9 “

برخی معتقدند که مزدا از مدل لکسوس نیز الگو برداری کرده است اما این نیازمند بررسی مدل لکسوس نیز می باشد که بتوان با قطعیت این موضوع را بیان کرد. اما این خودرو با توجه به ارتقایی که در بحث فنی داشته است نیاز دارد تا بتواند طراحی کابین داخلی خود را نیز با تغییرات همراه کند.

مطالعه بیشتر  خودروی مفهومی فورد اف 100 الومینیتور مدل 2021

در نهایت با سایت اخبار خارحی خودرو ۲۲ شرقی همراه باشید تا در مطالب دیگر و خبرهای جدیدتری از خودروهای خارجی ببینیم که کمپانی مزدا بر اساس پلتفرم جدیدی که در نظر گرفته است چه قیمت هایی را نیز برای مدل خودروهای خود اعلام خواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

میانبری برای کاهش قیمت و شارژ سریع خودروهای برقی با جدیدترین فناوری دنیا “ماهله”

mortazavi

قطعی شدن فروش قسمتی از سهام “رنو” در “بنز”

mortazavi

بازگشت قدرتمندانه تویوتا کروان بعد از مدت ها به بازار خودرو

mortazavi

نظر دهید.