مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو: لو رفتن عکس های کیا سید هاچبک مدل ۲۰۲۲

کیا سید هاچبک مدل ۲۰۲۲ در معرفی اخبار خارجی و پیش بینی مشخصات فنی کیا سید هاچبک مدل ۲۰۲۲ در این مطلب شرح داده خواهد شد. نصاویر این مدل از کیا به صورت مخفیانه گرفته شده است و البته هنوز توسط کمپانی سازنده این مدل، جزئیات آن نیز ذکر نشده است. 

در تصاویر لو رفته می توان مشاهده کرد که این مدل از کمپانی کیا نیز به صورت هاچ بک می باشد. البته با روکش ضخیمی که قسمت جلویی و عقبی این خودرو را پوشانده است به طور دقیق نمی توان از جزئیات طراحی کابین و بدنه کیا سید هاچبک مدل ۲۰۲۲ توضیحاتی ارائه کرد ولی اینطور پیش بینی می شود که این مدل نیز همانند مدل پروسید باشد!

حتما بخوانید یک خبر دیگر از خودروسازان خارجیمعرفی پیکاپ ریویان R1T

الگو برداری از مدل پروسید در قسمت سپرهای جلویی و عقبی این مدل باعث شده تا با درصد بالایی حدس زده شود که همانند خودرو کیا پروسید طراحی شده است.

پیش بینی مشخصات فنی کیا سید هاچبک مدل ۲۰۲۲

این طور برای مشخصات فنی مدل جدید کیا پیش بینی شده که به احتمال خیلی زیاد پیشرانه هیبریدی در این مدل قرار داده شده و ممکن است دارای یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندری باشد که از یک پیشرانه هیبریدی نیز کمک گرفته است و برای قدرت مورد نیاز خود هم احتمالا از ۱۵۸ اسب بخار استفاده کرده که نهایت گشتاور آن ۲۵۳ نیوتن متر است. این کمپانی خودروسازی با شرایط بازار نیز ممکن است پیشرانه بنزینی و دیزلی نیز ارائه دهد.

مطالعه بیشتر  فراخوان فولکس واگن

کیا سید هاچبک مدل 2022 | مشخصات فنی کیا سید هاچبک مدل 2022 | طراحی کابین و بدنه | اخبار خارجی خودرو | معرفی خودروهای جدید در سایت 22 شرقی

کیا سید هاچبک مدل ۲۰۲۲ قرار است تا سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود و تا بعد از ورود این مدل به بازار نیز نمی توان در مورد کابین داخلی این مدل جزئیاتی ارائه کرد. با خبر خودرویی خارجی و ایرانی ۲۲ شرقی همراه باشید تا در مطالب بعدی جزئیات بیشتر و دقیق تری از این مدل ارائه دهیم.

برای اطلاع از خودروهای جدید سال ۲۰۲۱ که توسط کمپانی های خودروسازان مختلف دنیا طراحی شده است می توانید برروی لینک کلیک کرده و یا از طریق همین صفحه اقدام کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اخبار خودروهای جهان | گران ترین پلاک ماشین برای کدام برند خودرویی؟؟

mortazavi

خودروی الکتریکی سوئیسی مایکرولینو Micro Mobility Systems

mortazavi

تغییر قیمت خودرو تسلا مدل S و مدل X 2023

mortazavi

نظر دهید.