مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو: جنسیس GV60 الکتریکی

جنسیس GV60 یکی از مدل خودروها به صورت تمام الکتریکی است که به تازگی تصاویر این خودرو به صورت مخفیانه رونمایی شده است. مشخصات فنی جنسیس GV60 به همراه طراحی کابین و بدنه خودرو در اخبار خودروهای خارجی سایت ۲۲ شرقی در مطالب بعدی از این سایت منتشر خواهد شد چرا که بعد از انتشار این جزئیات توسط کمپانی، اطلاعات آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت… 

تقریبا می توان گفت در سال گذشته بود که مدل های متنوعی از جنسیس رونمایی شد مانند: مشخصات جنسیس X کوپه  که به تازگی در راه تولید خودروهای الکتریکی نیز گام برداشته است و عکس هایی از این مدل نیز رونمایی شده است. پ

این کراس اوور زیبا را همانطور که در تصاویر نیز میتوانید مشاهده کنید می توانید یک نمونه جذاب و دوست داشتنی در مدل خودروهای تمام برقی باشد و نام آن نیز کراس اوور تمام الکتریکی جنسیس GV60 انتخاب شده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی جنسیس GV60، طراحی بدنه و کابین این خودرو منتشر نشده است اما اینطور پیش بینی می شود که این مدل نیز می تواند در حدود ۳۰۰ مایل برد از WLTP قابل قبول را می تواند ارائه دهد و البته این امکان نیز وجود دارد از رتبه پایین تری برخوردار باشد.

جنسیس GV60 | مشخصات فنی جنسیس GV60  | طراحی کابین و بدنه خودرو | اخبار خودروهای خارجی | سایت اخبار خودرو ایران و جهان سایت 22 شرقی

این کمپانی ممکن است تنظیمات مختلفی را برای این مدل ارائه دهد و حالت های سریعی برای هر دو چرخ عقب و چهار چرخ محرک به همره باتری و توان خروجی وجود داشته باشد چرا که مدل خودروی جنسیس GV60 تنها در مدت زمان ۳٫۵ ثانیه می تواند ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را طی کند.

مطالعه بیشتر  فعالیت جدید فورد با فروش 100% آنلاین همراه با قیمت های ثابت خودروهای برقی

با پارچه ضخیمی که بر روی این خودرو کشیده شده است نمی توان به درستی حدس زد که چه طراحی ظاهری برای این مدل در نظر گرفته شده است و احتمال می رود که دو صفحه نمایش بزرگ برای این خودرو در نظر گرفته شده است که می توان مشابه آنها را در مدل های کابین داخلی کیا و هیوندای دید.

برای دیدن نمونه خودروهای جدید سال ۲۰۲۱، ۲۰۲۲، ۲۰۲۳ می توانید بر روی لینک کلیک کرده و از آخرین نمونه های تولید شده در دنیا خودرو اطلاعات زیادی به دست آورید.

ضمن اینکه از طریق همین لینک نیز میتوانید آخرین قیمت های روز خودرو داخلی را مشاهده کرده و با دنبال کردن اخبار داخلی و اخبار خارجی خودرو از اتفاقات جدید این حوزه مطلع شوید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

علاقه افراد به خودروهای خودران کم شده است!

mortazavi

استلانتیس: ارزان تر نشدن خودروهای الکتریکی = سقوط بازار خودرو

mortazavi

خبر امروز از خودرو | فراخوان برای ۷۲۵۰۰۰ شاسی بلند GMC و مشکل چراغ جلو!

mortazavi

نظر دهید.