مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو: تصاویری مخفیانه از “مازراتی گراکل مدل ۲۰۲۲”

تصاویری به صورت کاملا مخفیانه از مازراتی گراکل مدل ۲۰۲۲ درز پیدا کرده است. با اخبار خارجی خودرو و معرفی خودروهای ۲۰۲۲ همراه باشید تا جزئیات مختصری از این مدل خودرو را بررسی کنیم و در مطالب بعدی از سایت اخبار خودرو ایران و جهان مشخصات فنی مازراتی گراکل مدل ۲۰۲۲ به همراه طراحی بدنه و کابین این مدل را به صورت کامل شرح دهیم…

در مدل های قبلی مازراتی گرن توریسمو را شاهد بودیم که بسیار جذاب، لوکس و ویژه طراحی شده بود که بعد از آن طرفداران این مدل منتظر ماندند تا ببینند در نسخه های بعدی مازراتی چه چیزی را برای ارائه معرفی خواهد کرد.

مازراتی گراکل ۲۰۲۲ یکی از مدل هایی است که قطعا نشان دهنده یک گزینه بسیار بهتر از مدل های قبلی خود است و این تصاویر منتشر شده کاملا به صورت مخفیانه درز پیدا کرده است.

چیز زیادی نمی توان در مورد طراحی بدنه مازراتی گراکل ۲۰۲۲ و یا حتی مشخصات فنی مازراتی گراکل ۲۰۲۲ از این روی این تصاویر به دست آورد.

اما به نظر می رسد که رنگ بدنه آبی رنگ این خودرو کاملا هم پنهان نشده است و حتی چرخ آلیاژ این مدل را نیز میتوان تشخیص داد! از روی مدل اگزوزها می توان حدس زد که اگزوزهای ۴ گانه کاملا مشخص است و به احتمال زیاد با موتور V6 توئین توربو وارد بازار خواهد شد.

این خودروی شاسی بلند الکتریکی ممکن است در سال بعد وارد بازار شود و ممکن است باتری این مدل نیز در سال ۲۰۲۲ با پسوند فولگور که در زبان ایتالیایی به معنای رعد و برق است وارد بازار شده و با فناوری شارژر سریع بتواند ۳۰۰ کیلووات را پوشش بدهد.

مطالعه بیشتر  خبر خودرو روز | مالکیت جدید رنو در دستان روسیه!

بررسی مازراتی گرن توریسمو را می توانید در همین لینک مطالعه کنید و از مشخصات فنی و طراحی بدنه ای که برای این خودرو در نظر گرفته شده است مطلع شوید. اما مازراتی در سال ۲۰۲۱ نیز خودروی هیبریدی خود را معرفی کرده است که با نام مازراتی لوانته ۲۰۲۱ وارد بازار شده است و باز هم شاهکار این کمپانی را می توان به طور کامل با خواندن جزئیات فنی و ظاهری مورد بررسی قرار داد!

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

۶ مدل خودروی آماده برای رونمایی تا پایان ۲۰۲۱!

mortazavi

فراخوان ۵۳۰۰۰ خودروی هیوندای برای مشکل در گیربکس دوکلاچه

mortazavi

شاسی بلند سه ردیفه برقی هیوندای آیونیک ۷ مدل ۲۰۲۴

mortazavi

نظر دهید.