مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خارجی خودرو : اولین ابرخودروی چینی با نام ” هونگ چی S9 “

با سایت ۲۲ شرقی و یکی دیگر از اخبار خارجی خودرو به معرفی ابر خودروی چینی هونگ چی S9 و گزارش پیش تولید ابر خودروی چینی می پردازیم که در ادامه مشخصات فنی هونگ چی S9، طراحی ظاهری و کابین داخلی هونگ چی S9 به طور مختصر مورد بررسی قرار میگیرد. 

از جمله زیر مجموعه های گروه خودروسازی فاو FAW، برند هونگ چی می باشد که محبوبیت و شهرت بالای این شرکت به دلیل تولید سدان بسیارجذاب و لوکس H9 بود که البته از رولز رویس الهام گرفته شده بود و در حال حاضر نیز از یک ابر خودروی پلاگین هیبرید با قدرتی بیشتر از ۱۰۰۰ کیلووات آماده می شود. 

ابر خودروی چینی هونگ چی S9 با برند سیلک فاو تولید می شود و به وسیله والتر داسیلوا که یکی از طراحان سابق کمپانی فولکس واگن و آئودی بوده است طراحی شده است.

اگر بخواهیم از مهمترین و اصلی ترین اثاری که این طراح انجام داده نام ببریم به طراحی نسل اول آئودی R8 و همچنین آئودی TT نسل دوم می توان اشاره کرد. 

خودروهای ۲۰۲۲: مشخصات فولکس واگن ID.6 مدل ۲۰۲۲ + عکس خودرو

والتر داسیلوا تمام تلاش خود را کرده که برای طراحی سیلک فاو S9 از سبک اروپایی الهام بگیرد تا بتواند برخی المان های چینی را هم به آن اضافه کند. اگر به تصاویر این ابرخودرو دقت کنید خواهید دید که ترکیب شدن رنگ سیاه و قرمز نمادهایی از طرح اژدها در کشور چین است . این ابر خودروی لوکس همچنین در قسمت جلویی و عقبی خودرو خودروی پورشه مدل ۹۱۸ و مدل کانسپت ۹۱۷ را به یادآوری میکند.

مطالعه بیشتر  تسلا فناوری استیم Steam را به مدل S و X اضافه می کند!

طراحی قسمت جلویی ابر خودروی چینی هونگ چی S9 توخالی می باشند و برای اینکه هوا به سمت پیشرانه در جریان باشد فضایی را برای آن در نظر گرفته اند. شیشه ها نیز دارای امکانات ویژه ای هستند به این صورت که قابلیت تغییر روشنایی و تیرگی را دارند و این به خاطر فناوری الکتروکرومیک است. با استفاده از فیبرکربن بدنه خودرو کامل شده است.

پیش تولید ابر خودروی چینی | ابر خودروی چینی هونگ چی S9 | اخبار خارجی خودرو | خودروهای خارجی | سایت اخبار خودرو | تازه ترین خبرهای خارجی مربوط به خودرو
پیش تولید ابر خودروی چینی، ( Hongqi S9 Hypercar)

مشخصات فنی هونگ چی S9 مجهز به یک پیشرانه الکتریکی با ۱۴۰۰ اسب بخار به همراه یک موتور بنزینی V8 است که در حالت تمام برقی شعاع حرکتی این خودرو به ۴۰ کیلومتر می رسد و در مدت زمان ۱٫۹ ثانیه از حالت سکون تا نهایت سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز شتاب میگیرد. 

خودروهای ۲۰۲۱: نیسان GT-R50 2021 + عکس ۲۰۲۱ Nissan GT-R50

ضمن اینکه این خودرو در چین به صورت پیش فروش شروع شده است و تنها تولید آن به تعداد ۹۹ دستگاه می رسد که احتمال زیادی وجود دارد قیمت آن بیشتر از یک میلیون دلار باشد و لازم به ذکر است که طراحی و مونتاژ s9 در مودنای ایتالیا صورت میگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

آخرین نسل از سدان بنتلی با نام ” بنتلی مولسان”

mortazavi

کانسپت کلاسیک جیپ الکتریکی CJ Surge

mortazavi

خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports

mortazavi

نظر دهید.