مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

فراخوان ۱۲۰۰۰ دستگاه Rivian R1S، R1T به دلیل سفت شدن فرمان

اخبارهای خارجی خودرو فراخوان 12000 دستگاه Rivian R1S، R1T به دلیل سفت شدن فرمان نزدیک به 12000 دستگاه Rivian R1S، R1T به دلیل سفت شدن یکی از بست ها

اخبارهای خارجی خودرو فراخوان ۱۲۰۰۰ دستگاه Rivian R1S، R1T به دلیل سفت شدن فرمان

نزدیک به ۱۲۰۰۰ دستگاه Rivian R1S، R1T به دلیل سفت شدن یکی از بست ها که روی فرمان اثر منفی می گذارد، فراخوان داده شده است و اکثر خودروهای برقی R1S و R1T که این استارت‌آپ تا کنون ساخته است، برای رفع مشکل بست که می‌تواند باعث رانندگی سخت و احتمالاً بر روی فرمان شود، فراخوانی می‌شوند.

استارت‌آپ خودروهای برقی Rivian اعلام کرده است که ۱۲۲۱۲ دستگاه از خودروهای شاسی بلند R1S، پیکاپ‌های R1T و خودروهای تجاری EDV مدل ۲۰۲۲ خود را به منظور تعمیر بست‌های سفت‌شده نامناسب خود فراخوان خواهد کرد. بست، بازوی کنترلی جلوی خودرو و بند فرمان را به هم متصل می کند، و طبق اسنادی که در NHTSA ثبت شده، دو گزارش از شل شدن بست وجود دارد. Rivian اطلاع رسانی به مالکان را از ۲۴ نوامبر آغاز خواهد کرد.

استارت‌آپ EV Rivian، در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر عدم گشتاور بست که می‌تواند باعث سر و صدای بیش از حد، لرزش و سختی شود، بیش از ۱۲۰۰۰ خودروی تجاری R1S، R1T و EDV را که بین دسامبر ۲۰۲۱ تا پایان سپتامبر ۲۰۲۲ ساخته شده بودند، فراخوان خواهد کرد. این یک مشکل ایمنی در این مدل خودروها است و اداره ملی ایمنی ترافیک (NHTSA) گفته است که مالکان خودرو تا تاریخ ۲۴ نوامبر باید خودروها را برای تست، بررسی و تعمیر به مراکز مربوطه منتقل کنند.

این مشکل به‌عنوان یک بست سفت شده است که بازوی کنترلی بالایی جلو و بند فرمان را به هم متصل می‌کند. ریوین گزارش داد که کارکنان مهندسی آن در ۱۳ آگوست یک خودرو را با چنین مشکلی بررسی کردند و شش گزارش دیگر از مشکلات مربوط به بست را تا پایان سپتامبر دریافت کردند، از جمله دو مورد که بند فرمان “شل یا جدا شده بود.” این خودروساز گفت: “یک نقص ایمنی مرتبط با این موضوع وجود دارد” و افزود که این مشکل می تواند بر توانایی راننده در کنترل فرمان تأثیر بگذارد، اگرچه پرونده های NHTSA هیچ گونه تصادف یا آسیب ناشی از آن را توصیف نمی کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اخبار خارجی خودرو: معرفی خودروی ایتالیایی با نام "Estrema Fulminea"

مطالب مرتبط

فعالیت جدید فورد با فروش ۱۰۰% آنلاین همراه با قیمت های ثابت خودروهای برقی

mortazavi

پایان کار سایونارا، سوناتا، کیا K5 و استینگر در خبر دنیای ماشین ها

mortazavi

فیس لیفت نیسان پاترول

سجاد ناجی

نظر دهید.