مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

اخبار خودرو هند | ابرخورو ازانی Azani از مین متال موتورز ۲۰۲۱

اخبار خودرو هند | ابرخورو ازانی Azani از مین متال موتورز ۲۰۲۱

ابر خودرو ازانی از مین متال موتورز ۲۰۲۱ یکی از ابر خودروهایی جدید تولید شده در چین است که تحولی جدید در صنعت خودرو این کشور می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی ابرخورو ازانی AZANI هندی این ابر خودرو خواهیم پرداخت. البته لازم به ذکر است که از هند پیش تر مدل خودروهای تاتا و ماهیندرا را شنیده بودیم؛ تاتا موتورز یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده هندی است که معروف ترین خودروی این شرکت تاتا نانو است و قیمت بسیار پایینی دارد که بسیار به صرفه می باشد و دلیل محبوبیت آن نیز همین قیمت پایین و به صرفه بودنش است. قیمت تاتا نانو تنها ۲۵۰۰ دلار آمریکا می باشد. این کمپانی در سال ۲۰۰۸ جگوار کارز و لندرور را از کمپانی خودروسازی فورد خریداری کرد و بعد از آن هم با جنرال موتورز آمریکا برای خرید هامر وارد معامله شد که البته باید گفت در نهایت هامر به شرکت چینی فروخته شد. ماهیندرا نیز یکی از شرکت های خودروسازی چینی می باشد که در شهر بمبئی فعالیت میکند و علاوه بر هند محصولات خود را به پاکستان نیز فرستاد. این کمپانی در ابتدا تصمیم گرفت تا خودروهایی بسازد که مناسب همگان باشد و بر همین اساس نیز جیپ ویلیس را در هند شروع کرد که بعد از مدت ها تصمیم به تاسیس شاخه هایی برای ساخت خودروهای سبک تجاری و تراکتورهای کشاورزی کرد که در بازار فروش جهانی نیز تاثیرات زیادی داشت. بعد از آن اقدام به ساحخت خودروهای نظامی کرده و در چندین سال اخیر سعی داشته که به بازارهای دیگری نیز ورود داشته باشد. این کمپانی ضمن اینکه بیشترین سهام از شرکت های خودروهای برقی روا را دارد مالک شرکت کره ای سانگ یونگ نیز می باشد.

مطالعه بیشتر  فراخوان هیوندای آیونیک 2017-2018 به دلیل خطر آتش سوزی در صندلی های عقب

مشخصات ابرخورو ازانی از مین متال موتورز ۲۰۲۱

کمپانی جدیدی که در هند شروع به کار کرده و در سال ۲۰۱۵ ضمن معرفی ام زرو به عنوان اولین ابر خودروی هندی بسیار مورد توجه قرار گرفته و کمپانی ازانی از یک ابر خودرویی جدید با نام مین متال موتورز با ۱۰۰۰ اسب بخار خروجی رونمایی کرده است.  نهایت گشتاور نیز برابر با ۱۰۰۰ نیوتن متر می باشد و سرعت حداکثری آن نیز ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت است.

اخبار خودرو هند | ابرخورو ازانی AZANI از مین متال موتورز 2021  | مشخصات فنی  ابرخورو ازانی AZANI هندی | طراحی کابین و بدنه خودروهای هندی جدید
ابرخورو ازانی Azani هندی

خودروهای ۲۰۲۱: فراری ۸۱۲

تنها در مدت زمان ۲٫۱ ثانیه از حالت ثابت شتاب ۹۶ کیلومتر ساعتی را می تواند اجرا کند. همچنین برد حرکتی در این مدل ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برای باتری با حجم ۱۲۰ کیلووات ساعت می باشد. استفاده از شاسی ماژولار آلومینیومی برای این مدل نیز به کار گرفته شده است اما هنوز نمونه واقعی از آن مشخص نیست در چه زمانی قرار است وارد بازار شود.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

خبر خودرو: نیمه کامیون تسلا از راه نرسیده خرابی به بار آورد!

mortazavi

خبر تازه خودرو | SUV جدید کادیلاک اسکالید V مدل ۲۰۲۲ Cadillac Escalade V Sports

mortazavi

اخبار خارجی خودرو: معرفی خودروی ایتالیایی با نام “Estrema Fulminea”

mortazavi

نظر دهید.