مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

آپشنی جدید برای مرسدس بنز GLA 250

آپشنی جدید از مرسدس بنز gla 250

دو اپشن جدید برای مرسدس بنز  GLA 250 مدل ۲۰۲۰

در درجه اول مهمترین تغییر برای این خودرو افزایش تعداد سرنشینان آن است که به عدد ۷ نفر رسیده اس.

. برای این خودرو کلاس اوور یک ردیف صندلی دیگر پیشنهاد شده است و این آپشن به صورت اختیاری می تواند بر روی آن قرار بگیرد.

مرسدس بنز جی ال b۲۵۰ از نظر اندازه بین دو خودروی gla۲۵۰ که ۲۲ سانتیمتر کوچکتر و glc۳۰۰ که ۴ سانتی‌متر از آن بزرگتر است قرار می‌گیرد

. این خودرو هم رده با بی ام دبلیو ایکس وان و لندروور دیسکاوری اسپرت است.

در ایالت آریزونا مرسدس بنز این خودرو را با دو ردیف صندلی عرضه می‌کند و اخیراً ردیف سوم را به صورت آپشن اختیاری در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

 

رفتار محافظه کارانه مرسدس بنز

جای تعجب است که چرا بنز در عرضه این خودرو داخل کشور آمریکا بسیار محافظه کارانه عمل کرده است، این آپشن جدید می‌تواند برای کسانی که در موقعیت های خاص از ردیف سوم استفاده می کنند بسیار مفید باشد زیرا که مرسدس بنز glb۲۵۰ می تواند مانند یک SUV فول سایز عمل کند.

این خودرو ۳ سانتی متر فضای پای‌بیشتری برای سرنشینان عقب در مقایسه با glc 300  دارد که اندازه آن در glb 250 ، ۹۶ سانتی متر است.

همچنین امکان را به شما می دهد که در سفرهای طولانی مدت حدود ۱۵ سانتیمتر فضای بیشتری داشته باشید شما حتی می توانید با خواباندن صندلی ردیف سوم ۱۶۰ لیتر فضای بار داشته باشید قرار دادن صندلی بر روی خودرو در مجموع ۵۴ کیلوگرم به وزن خودرو اضافه کرده است.

مطالعه بیشتر  رنو Zoe 2020


پیشرانه قوی

برای این خود پیشرانه ۲ لیتری خطی توربوشارژ در نظر گرفته شده است که ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند همچنین وظیفه انتقال قدرت نیرو بر عهده یک گیربکس ۸ سرعته دو کلاچ اتوماتیک می باشد این قدرت می تواند به چرخ های جلو یا به تمامی چرخ ها منتقل شود البته آپشن چهار چرخ محرک یک آپشن اختیاری به حساب می‌آید.

این خود را صفر تا صد کیلومتر را در ۶.۹ ثانیه می پیماید.

آژانس محافظت طبیعت EPA مصرف سوخت ترکیبی این خودرو را ۱۰ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش‌کرده است.

حداکثر گشتاور تولیدی موتور از ۱۸۰۰ rpm در دسترس است برای گاز دادن به این خودرو باید با برنامه عمل کنید زیرا ممکن است رفتار منطبق با پیش‌بینی شما انجام ندهد به عنوان مثال ممکن است دچار هرزگردی شود و یا در نسخه تک دیفرانسیل دچار کم فرمانیِ بیش از حد شود یکی از ایرادات عجیب قوای محرکه این ماشین صدای عجیب میل لنگ در ۵۵۰۰ آر پی ام به بالاست از طرف دیگر می توان به لگ توربوی آن اشاره کرد که در بعضی شرایط به وضوح قابل مشاهده است.

 

راحتی و تکنولوژی

یکی از مهمترین سیستم هایی که برای خود را ارائه می شود سیستم تعلیق هوشمند است. این سیستم وظیفه دارد خودرو را در نرمی و راحتی کامل نگهدارد این سیستم مانع از برهم خوردن تعادل خودرو در پیچ ها می شود با وجود اینکه در این خودرو از رینگ های ۲۰ اینچی و لاستیکهای فاق کوتاه استفاده شده است به لطف وجود سیستم تعلیق هوشمند ضربه‌ها و کوبش های ناشی از جاده به بدنه خودرو وارد نمی شود ، همچنین هزینه این سیستم ۹۰۰ دلار است.
شرکت سازنده یک دستیار صوتی در این خودرو صادر کرده است که رابطه کاربری  آن از طریق کنترل صوتی و یک صفحه نمایشگر ۷ اینچی می باشد البته می‌توان به نمایشگر ۱۰ اینچی را انتخاب کنید اما هزینه ۲۲۰۰ دلار را باید متقبل شوید.

مطالعه بیشتر  نسخه جدید کیا "سراتو سیید 2022" (Kia Cerato Ceed)

با سفارش شدن این آیتم چندین سیستم کمکی از جمله سیستم کمک حرکت بین خطوط سیستم کمکی تغییر خطوط و سیستم هشدار نقاط کور در اختیار شما قرار میگیرد

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اپل گرندلند ۲۰۲۲ | Opel Grandland (2022)

mortazavi

تولید موتور هیدروژنی V8 بدون استفاده از یک قطره بنزین توسط تویوتا و یاماها

mortazavi

کانسپت کلاسیک جیپ الکتریکی CJ Surge

mortazavi

نظر دهید.