مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

معرفی کوتاهی از آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو ۲۰۲۵

معرفی کوتاهی از آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2025 آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو 2025 یک خودروی فوق‌العاده تمام الکتریکی با قدرت 1000 اسب بخار خواهد بود که قرار است در دو سال آینده وارد بازار خودرو شود. این خودروساز قرار است همچنین یک سوپر GT جدید نیز طراحی کند که فعلا در حال کار بر روی برنامه های بلندپروازانه برای آینده خودروهای الکتریکی است.

معرفی کوتاهی از آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو ۲۰۲۵  (Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio)

آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو ۲۰۲۵ یک خودروی فوق‌العاده تمام الکتریکی با قدرت ۱۰۰۰ اسب بخار خواهد بود که قرار است در دو سال آینده وارد بازار خودرو شود. این خودروساز قرار است همچنین یک سوپر GT جدید نیز طراحی کند که فعلا در حال کار بر روی برنامه های بلندپروازانه برای آینده خودروهای الکتریکی است.

براساس گفته های رئیس آلفا،سال آینده اولین خودروی تمام برقی آلفا وجود دارد. این یک کراس اوور دیگر است که کوچکتر از Tonale است. ایمپاراتو تایید می‌کند که این پلت‌فرم مبتنی بر پلتفرم Stellantis CMP است که به صورت بنزینی و برقی در دسترس است. یا اگر بهتر بخواهیم بگوئیم، یک جفت خودروی بزرگ تمام الکتریکی جدید، سالون و کراس اوور، برای سال های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ هستند.

مشخصات فنی آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو ۲۰۲۵

به نظر می رسد چیزهای زیادی در مورد اجرا وجود دارد. این موتور از ۳۵۰ اسب بخار شروع می شود. Quadrifoglio 1000 اسب بخار را دارا می باشد.

این دستگاه از پلتفرم آینده Stellantis Group STLA Large با ۸۰۰ ولت، شارژ فوق العاده سریع و برد تا ۵۰۰ مایل استفاده می کند. البته به گفته رئیس آلفا که می گوید: من نمی‌خواهم که شما از تغییر به EV تعجب کنید. سوال برای من این نیست که آیا باید به EV تغییر دهید یا خیر، بلکه برای دستیابی به کنترل و چابکی مناسب است. او آن کیفیت را “الکترولگرا” می نامد.

آلفارومئو توناله ۲۰۲۲

ضمن به اینکه طراحی این خودرو هنوز تکمیل نشده است اما تصمیم براین است که یک مدل قدرتمند و فول آپشن را برای مشتریان فراهم کند که بهبودهای بیشتری برای آن در نظر بگیرند و به کیفیت متعهد شوند. به گفته رئیس آلفا، برای این مدل دو انتخاب بنزینی و برقی وجود دارد که البته طراحی هنوز به مراحل پایانی خود نرسیده است و می خواهد با نظر مشتریان این مدل را بسازد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خودروی مفهومی فورد اف 100 الومینیتور مدل 2021

مطالب مرتبط

بازگشت پژو به امریکا منتفی و آلفارومئو جایگزین شد

سجاد ناجی

خودروساز خارجی اشکودا | جانی تازه به اشکودا اسلاویا

mortazavi

هوآوی خودروی برقی تولید میکند!

mortazavi

نظر دهید.