مجله خبری 22 شرقی
اخبار خارجی

آتش سوزی هفت خودروی تسلا و موجی از بدبینی نسبت به این خودروساز!

آتش سوزی هفت خودروی تسلا و موجی از بدبینی نسبت به این خودروساز! تعداد هفت دستگاه از کمپانی خودروسازی تسلا آتش گرفتند که یکی از آنها در کالیفرنیا...

آتش سوزی هفت خودروی تسلا و موجی از بدبینی نسبت به این خودروساز!

در این هفته تعداد هفت دستگاه از کمپانی خودروسازی تسلا آتش گرفتند که یکی از آنها در شهر کالیفرنیا بوده و خوشبختانه کسی در داخل خودرو قرار نداشته اما تقریبا تمامی وسایلی که در این خودرو بوده از بین رفته است.

کمی بعد از این اتفاق یک مورد دیگر مشاهده شد که مدل تسلا ۳ بعد از اعلان اپلیکیشین تسلا در مورد دزدگیر خودرو آتش گرفت و باز هم خوشبختانه کسی در داخل خودرو نبود. به طور کلی تعداد ۷ دستگاه تسلا این روزها دچار آتش سوزی شده اند که کمی موضوع آتش سوزی های EV غیر عادی است و خاموش کردن آنها نیز با دشواری همراه است که با اعلام آتش نشانان، پدیده حرارتی باعث می شود که خودرو بعد از آتش گرفتن دوباره شعله ور شود.

با وجود اینکه خودروهای جدید از باتری ها و فناوری های جدیدتر برخوردار هستند اما به نظر می رسد که باز هم تمایل بیشتری به آتش گرفتن دارند. یک EV شامل سلول‌های لیتیومی است که پس از رسیدن به چند صد درجه سانتی‌گراد، می‌توانند دچار آتش سوزی شوند. این زمانی اتفاق می‌افتد که باتری در شرایط بسیار داغ قرار می‌گیرند.

طبق نموداری از PlaineSite (وب سایتی که آتش سوزی های خودروهای الکتریکی را ردیابی می کند)، در چهار روز گذشته هفت تسلا آتش گرفته است. اگرچه آنها متعلق به تسلا از کشورهای دیگر هستند، اکثر گزارش های آتش سوزی در داخل ایالات متحده و در کانادا است. ایلان ماسک مدیر کمپانی تسلا ادعا کرده است که تا سال ۲۰۲۴ خودرویی بدون فرمان و بدون پدال تولید خواهد کرد.

مطالعه بیشتر  بحران تراشه صنعت خودرو تا پایان سال 2022 کاهش خواهد یافت!

این وب سایت بیان می کند که اولین مورد این ماه در ۲۰ام (جمعه) در بزرگراه ونکوور بود. در توضیحات آمده بود: ماشین تسلا مدل Y قبل از شعله‌ور شدن متوقف شد و خاموش شد.» با این حال، مورد دوم در ایالات متحده بود و در شهر کالیفرنیا در ۲۱ (شنبه) رخ داد. در توضیحات آمده بود: “ماشین تسلا مدل ۳ پارک شده بود که در آتش سوخت. جدیدترین حواشی از خودروسازی تسلا: کمبود قطعات گریبان گیر کمپانی تسلا نیز شد!

مورد سوم در ۲۲ ام ماه در مرکز فروش تسلا واقع در ۳۸۵۱ Bird Road، میامی رخ داد. در این توضیح آمده است: «ماشین در پارکینگ مرکز فروش تسلا مشتعل شد».

دو مورد آخر نیز به ترتیب در ۲۳ در آستین و بروکلین بودند. در آستین، یک مدل ناشناس تسلا در کنار جاده آتش گرفت. با این حال، در بروکلین، یک تسلا یک آتش گرفت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

آئودی از طراحی‌های شگفت انگیز کابین خودروهایش در آینده خبر می‌دهد

سجاد ناجی

کمتر شدن محبوبیت جگوار لندرور

mortazavi

اخبار بازار خودرو خارجی | پیش نمایشی از مازراتی MC20 مدل ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.