مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

افزایش قیمت محصولات زامیاد

افزایش قیمت محصولات زامیاد

افزایش قیمت محصولات زامیاد | قدیمی بودن این خودرو نسبت به بقیه خودروها | عدم رضایت مشتریان پادرا پلاس

بخشنامه افزایش قیمت انواع محصولات زامیاد شرکت سایپا ویژه آذرماه ۱۴۰۱ ابلاغ شد.

عطف به صورتجلسه نحوه قیمتگذاری خودرو معاونت محترم امور صنایع وزارت صمت مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیئت مدیره این شرکت به شماره ۱۱۳۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰، بدینوسیله نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

وانت پادرا حاصل همکاری سایپا و یک شرکت چینی است.

در واقع این دو شرکت ایرانی و چینی یک محصول قدیمی ژاپنی به نام نیسان جونیور را با وانت چینی فودی لئون ترکیب کرده و نتیجه حاصل را تحت عنوان وانت پادرا به لیست تولیدات شرکت سایپا اضافه کرده‌اند.

وانت پادرا یک از خودروهای (تجاری سبک) شرکت سایپا محسوب می‌شود که بر اساس دسته‌بندی‌های جهانی در سگمنت وانت‌های متوسط (Mid-Size Truck) قرار می‌گیرد که پس از گذشت ۴ سال از رونمایی اولیه، در سال ۱۳۹۶ به عنوان یک پیکاپ کاملاً جدید به بازار داخلی عرضه شد.

پادرا در واقع فیس لیفت همان نیسان آبی یا زامیاد Z24 است که شرکت سایپا توانسته با همکاری یک شرکت چینی تغییرات فراوانی را در ظاهر این خودرو ایجاد کند؛ هم اکنون این خودرو تنها با یک پیشرانه انژکتوری و بنزین‌سوز در خط تولید شرکت سایپا قرار داشته و با کاربری‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود.

طراحی کابین وانت پادرا نسبت به نیسان جونیور کاملاً متحول شده و به طور کامل از فودی لئون به عاریت گرفته شده که در مجموع تغییرات بسیار مثبت و مشتری‌پسندی را برای آن به دنبال داشته است.

مطالعه بیشتر  اندک محصولات دوگانه سوز در حال حذف شدن

طراحی داشبورد و سایر المان‌ها بسیار قدیمی و نه چندان مهیج به نظر می‌رسد اما این تغیرات، نسبت به نیسان آبی موجب رضایت بیشتر مشتریان است؛ به ویژه طراحی مناسب صندلی‌ها و فضای جادارتر کابین راحتی بیشتری را برای سرنشینان به دنبال خواهند داشت.

طرح غربیلک فرمان، صفحه کیلومتر شمار و تودری‌ها نیز به نوبه خود تحولات مثبتی را نسبت به نیسان آبی تجربه کرده و نمای جذاب‌تری را مقابل دیدگان راننده به معرض دید قرار داده‌اند.

جنس متریال استفاده شده در ساخت ادوات کابین طبق انتظار چندان مرغوب نبوده اما برای این سبک وانت‌های تجاری اقتصادی قابل قبول ارزیابی می‌شود.

ظرفیت کابین نیز فضای مناسبی برای راننده و سرنشین پدید آورده و نسبت به نیسان جونیور تا حدودی جادارتر طراحی شده است.

وانت پادرا پلاس سایپا از موتور پیشرانه Z24 بهره می‌برد.

این پیشرانه که حجمی برابر با ۲۳۸۹ سی‌سی دارد، از چهار سیلندر خطی بهره می‌برد که از نوع انژکتوری بنزینی هستند.

این موتور می‌تواند در ۴۵۰۰ دور در دقیقه، قدرتی معادل ۹۵ اسب بخار تولید کند و حداکثر گشتاور آن به ۱۷۵ نیوتون متر می‌رسد.

قیمت جدید محصولات وانت نیسان زامیاد اعلام شد - آذر 1401

قیمت درج شده، قیمت تمام شده و نهایی محصول می باشد.

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

شاهین و کوییک پیش فروش می شوند.

mortazavi

ایران خودرو احتکار محصولات خود را در بابل تکذیب کرد

سجاد ناجی

عرضه پیکاپ کی‌ام‌سی T8 با گیربکس اتوماتیک در سال آینده

سجاد ناجی

نظر دهید.